Osallistu ja ehdota Lempäälän lukion ja Tredun koulurakennukselle nimeä

Kesällä 2017 valmistuvalle Lempäälän lukion ja Tredun (Lempäälän opetuspisteen) koulurakennukselle haetaan nimeä. Nimikilpailu on haluttu nostaa yhdeksi Lempäälän kunnan 150-vuotisjuhlavuoden tapahtumaksi. Nimikilpailun toteuttavat yhteistyössä lukion opiskelijakunnan hallitus ja Lempäälän kunnan 150-vuotisjuhlavuoden työryhmä.

Lempäälän lukion opiskelijakunnan hallitus toteutti nimikilpailukyselyn lukion kotisivuilla ajalla 12.1.–15.2.2016, mutta koska nimiehdotuksia kaivataan vielä lisää, on nimikilpailua päätetty jatkaa ajalla 4.3.- 15.4.2016. Aiemmin tulleet nimiehdotukset ovat mukana nimikilpailussa.

Nimikilpailu on kaksivaiheinen:

1) Ehdota Tredu-Campukselle nimeä perusteluineen
 (1 ehdotus / hlö) ajalla 4.3.-15.4.2016.

Raati valitsee kaikista saapuneista ehdotuksista kolme ehdotusta jatkoon.
Raadissa on kaksi Lempäälän kasvatus- ja opetuslautakunnan valitsemaa jäsentä, yksi opiskelijajäsen, 1 opettajajäsen ja sihteeri.

2) Kolmesta valituksi tulleesta nimiehdotuksesta järjestetään yleisöäänestys ajalla 1.5. – 15.5.2016, jolloin voit äänestää yhtä kolmesta raadin valitsemasta nimiehdotuksesta. Eniten ääniä saanut nimiehdotus valitaan Tredu-Campukselle nimeksi.

Voittanut nimi julkistetaan kunnan 150-vuotisjuhlan yhteydessä 2.6.2016.

Nimikilpailun voittaneen ehdotuksen tekijä saa 500 €:n palkinnon. Lisäksi kaikkien nimikilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan viisi lippua Rock Of Idea-festareille 19.-20.8.2016.

Osallistu ja ehdota rakennukselle nimeä, lomakkeeseen pääset klikkaamalla linkkiä: https://my.surveypal.com/Tredu-Campuksen-nimikilpailu