Taitaja2018

Written By: admin on toukokuu 17, 2018 No Comment

Kahdeksas luokkalaiset vierailivat tiistaina 15.5 ja vierailevat tänään 17.5 taitaja2018 kilpailussa Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa.

Taitaja2018 järjestettiin 14-17.5 messu- ja urheilukeskuksessa Tampereella. Kisassa nuoret tulevaisuuden osaajat ja ammattilaiset kilpailevat ammattitaitokilpailun SM-mitaleista n. 45 eri ammattialalla. Kilpailijoita mukana oli yli neljä sataa. Mukana oli myös kansainvälisiä kilpailijoita sekä eri lukioista ja ammattikouluista, kuten Vaao:sta ja Tredusta opiskelijoita näyttämässä osaamistaan.

Lisäksi on TaitajaPLUS-kilpailu, jossa kisaavat opiskelijoita, jotka tarvitsevat erityistä tukea. Tapahtuman yhteydessä järjestetään, myös yläkoululaisten kädentaitokilpailu, Taitaja9. Tapahtumassa nähdään myös lajikohtaisia tapahtumia ja esittelyjä, seminaareja, ammatti- ja yritystori.

GetFileAttachment IMG_1540 IMG_1541 IMG_1542 IMG_1543