Lauria kaivaten

Written By: admin on helmikuu 21, 2014 3 Comments

Se on nyt sitten ohi… Lauri Hietala lähti koulusta maanantaina 17.2.2014

Te jotka olitte onnekkaita ja saitte Laurin opettamaan teitä esimerkiksi historiassa olkaa onnellisia ja surullisia. Onnellisia siitä että saitte tämän miehen opettamaan teitä, ja surullisia että hän ei opeta teitä enää. Lauri oli hieno mies joka opetti muun muassa historiaa ja myös täällä sähköisessä mediassa. Surkaamme hänen lähtöään ja toivotaan että Lauri palaa vielä joskus. Lauri oli hieno opettaja, äärimmäisen hauska ja oppilaat rakastivat häntä. Tämä nettivekkarin muistokirjoitus on suunnattu niille oppilaille jotka kokivat sen menetyksen, kun Lauri lähti koulusta. Nyt Laurin tilalle on palannut takaisin Pate Nikulainen. Onhan Patekin hieno mies ja opettaja joka osaa olla hauska mutta ei se viisi kiloinen siika ole seitsemän kiloisen lohen vertainen.

IMG_0551

3 Responses to “Lauria kaivaten”

1. Ikävä on.. says on: 21 helmikuun 2014 at 5:17 pm

Ikävä 🙁 Lauri oli nii paras <3 Pate on ihan mahtava ope, mutta Lauri myös. Kumpa vois pitää molemmat 😀