Poikien säbäturnaus

Written By: admin on tammikuu 18, 2018 No Comment

Eilen 17.1 Hakkarin koulun poikien salibandy joukkue osallistui turnaukseen Punkalaitumella. Matka alkoi 8.10 D-solun parkkikselta ja bussin kyytiin kipusi hieman väsynyttä ja kylmissään olevaa väkeä. Opettajana mukaan lähti Olli-Pekka Rantanen ja joukkueeseen kuului: Aku Hämäläinen, Miko Heikkilä, Joona Lehmus, Markus Hietaniemi, Lassi Lehto, Saku Korpilaakso, Eerik Aaltio, Eemil Salonen, Teo Liuko, Niklas Lammensalo, Aapo Nokkala, Ville Keskinen, Valtteri Kankaanpää, Leevi Lampen ja Kasperi Kukkula.

Punkalaitumelle ajoi noin tunnin ja saavuimme ajoissa paikan päälle Sääksjärven kanssa samalla bussilla. Liikuntasali oli pienempi mihin oltiin totuttu mutta verryttely ennen peliä aloitettiin ajoissa. Hakkarin ensimmäinen peli pelattiin Punkalaitumen koulua vastaan. Pelissä nähtiin tiukkoja torjuntoja maalivahti Aku Hämäläiseltä ja monia maalejakin nähtiin. Hakkari voitti pelin näyttävästi 5-2. Tämän pelin jälkeen pidettiin taukoa ja kannustettiin Sääksjärven koulua. Seuraava peli Nousiaisen koulua vastaan. Peli meni todella tiukille ja päättyi 5-5 tasapeliin. Melkeinpä heti perään oli peli rakasta naapurikoulua Sääksjärveä vastaan. Pelissä nähtiin paljon taidokkaita maaleja ja muutenkin maaleja tuli paljon. Loppujen lopuksi Hakkari kärsi kirpeän häviön 8-5. Pelien jälkeen alkoi kotimatka takaisin koti Lempäälään. Parien viikkojen aikana selviää, pääsikö Hakkari jatkoon. Mutta taitoa kyllä löytyy !