Home » Uncategorized

Written By: admin on helmikuu 15, 2018 No Comment

Netfli

Sarjat:

Riverdale ( sarja kertoo ryhmästä nuoria jotka asuvat keskellä murhia, rakkautta, salaisuuksia ja  yllätyksiä)

Teen wolf ( sarja on yliluonnollinen ja houkuttava sarja joka on saanut alkunsa teen wolf elokuvasta.

Marvel’s Daredevil ( sarja kertoo sokeasta miehestä joka menetti näkönsä onnettomuudessa, hänellä ei ole isää ja äidistä ei tietoa mutta miehellä on erityinen kyky)

Apartment23 (sarja kertoo kämppiksistä jotka ovat aivan erilaisia mutta  silti parhaita kavereita kaikkien kommellusten keskellä)

Elokuvat:

Poutapilviä ja lihapullakuuroja 2 (elokuva kertoo tiedemiehestä joka keksi koneen luomaan ruokaa mutta ruuan molekyyli rakenne alkaa kehittyä ja siitä seuraa ruuan henkiin tulo)

Tubettajat:

Liza koshy: on amerikkalainen tubettaja ja näytteliä

A-lapset: Joona ja Roope ovat tämän kanavan sankarit, pojat ovat parhaita kavereita ja videot ovat hauskoja

Arttu Lindeman: Arttu on huono mutta sen parisuhdetohtorit ovat aika läppiä.