Home » Tapahtumat, Uutiset

CS:GO-yläleiritys

Written By: admin on helmikuu 22, 2018 No Comment

VRUA

Olin viikon 7 Vuokatissa HAVU Gamingin ja Vuokatti-Ruka Urheiluakatemian järjestämällä CS:GO-yläleirityksellä. Siellä käytiin läpi pelaamisen lisäksi läpi joukkueen rakentamista ja roolitusta, rutiineja ja ruokailuja.

Pelaaminen tapahtui Sokos Hotel Vuokatin tiloissa. Siellä oli valmiiksi rakennettu pelitila, jossa oli tietokoneet, näytöt ja tuolit valmiina. Pelaaminen tässä ympäristössä viikon ajan tuntui miellyttävältä.

Leirin aiheena oli kommunikaatio. Kommunikointi on yksi tärkeimmistä asioista pelissä ja tämä oli se asia, jota leirillä käytiin läpi. Seuraavan leirin aiheena on häviäminen.

Koulusta pääsi kyllä pois, mutta koulutehtäviä piti silti tehdä. Puolentoista tunnin ajaksi mentiin luokkaan tekemään tehtäviä. Majoittautuminen tapahtui urheiluopiston hotellitasoisissa huoneissa.

Leiri maksoi 408 euroa sisältäen kuudeksi vuorokaudeksi majoituksen, opetuksen, valmennuksen ja ruokailut.

Leirillä meitä oli valmentamassa neljä valmentajaa. HAVUn pelaaja Aleksi ”Aleksib” Virolainen, HAVUn valmentaja Toni ”Tonppa” Luhtapuro, SuperJymyn eSports-vastaava Niklas ”Lotibros” Pehkonen sekä Suomen elektronisen urheilun liiton Otto ”defcon” Takala.

CSGO