Home » Tapahtumat

Liikuntapäivä 16.2 2010

Written By: admin on kesäkuu 1, 2010 No Comment

Liikuntapäivä Himoksella

Liikuntapäivänä Hakkarista lähti kaksi bussillista innokkaita laskettelijoita viettämään liikuntapäivää Himokselle. Matka oli aika pitkä, mutta hyvässä seurassa se meni nopeasti.Hissiliput saatuamme osa meistä säntäsi rinteisiin ja osa vuokraamoon. Harmiksemme emme olleet ainoita, jotka olivat viettämässä koulun liikuntapäivää, joten niin hisseissä kuin vuokraamossakin oli jonoa. Välineitä jonottavilla kului vuokraamossa aikaa toista tuntia, mikä oli tietenkin pois laskettelu ajasata, joten omista kamoista sai olla kiitollinen.

Sää oli hyvä ja rinteet olivat hyvässä kunnossa. Nälkääkään ei reissulla tarvinnut nähdä, sillä hissilipuillamme sai käydä syömässä lämpimän ruuan ja mikä parasta, jälkkäriksi sai suklaata ! (::

Paluu matka kului Himosta arvostellessa. Osalle se oli pettymys, mutta monille paikka oli ennestään tuttu ja sitä pidettiin ihan hyvänä. Kokonaisuudessaan päivä oli mukava ja parasta siinä oli se, että pääsi laskemaan hyvässä seurassa 🙂
skimba

Teksti: Saara Orhanen 8h, Kuva Juuli Tappura 8.H

Avantouinti

Seiskat ja kasit lähtivät kävellen uimaan hieman aikataulusta myöhässä, noin kello 8.40. Perillä pidettiin nimenhuuto ja Jorma kertoi, miten tulisi menetellä avantoon mennessä. Useimmat kävivät kastautumassa, jotkut moneen kertaan. Osa porukasta tiputti villasukkansa, osa uintitossunsa mutta ne saatiin talteen. Ysit tulivat kymmenen maissa ja suuri osa kaseista ja seiskoista lähti käppäilemään takaisin kohti koulua. Perillä jokainen ilmoittautui A-solussa ja nauttimaan makkarakeitosta sekä laskiaispullasta.

Pinja Paju 7.G