Home » Pääkirjoitus, Uncategorized

Pääkirjoitus : Hakkarin kevät

Written By: admin on huhtikuu 26, 2018 No Comment

Lumen alta pilkottavat leskenlehdet, sulaneet hiihtoladut, parkkipaikka täynnä mopoja ja mautoja.. Kevät on virallisesti saapunut Hakkarinkin puolelle. Viimeiset kuukaudet sisältävät paljon ruuhkaisia koeviikkoja ja yhdeksäsluokkalaisille opettajat miettivät tarkkaan päätötodistuksen numeroa. Lisäksi joillain luokilla on keväällä leirikoulua jossain muualla on kuin Hakkarissa. Esimerkiksi koulumme enkkuluokka lähtee Maltalle ja liiksaluokka Italiaan.  Päivät vain lähenevät kohti kesälomaa ja pian saammekin jättää haikeat hyvästit meidän koulun kaikille yhdeksäsluokkalaisille. Onneksi aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Lisäksi kevät tarjoaa paljon erityylisiä tapahtumia. Vappuna on pukeutumista ja karaokea montun puolella. Viimeisellä viikolla on myös lisäksi hulvattoman hauska ysigaala ja perinteinen ysit vs opettajat- pesispeli. Viimeisellä viikolla ysit lähtevät Helsinkiin kulttuurimatkalle eri kohteisiin. Myös seiskat ja kasit saavat omat kultturellimatkat. Kevät on siis täynnä tapahtumia ja jännitystä.

kevätkevättkevätttkevätttt