Home » Arvostelut, Uncategorized

Arvostelu: Sony MDRXB50BS kuuloke

Written By: admin on huhtikuu 26, 2018 No Comment

Sony MDRXB50BS bluetooth kuulokkeet ovat hintalaatusuhteeltaan erinomaiset. Kuulokkeita on saataville kolmessa eri värissä musta, punainen ja sininen. Kuulokkeissa on tukikaaret jotka takaavat niiden pysymisen korvissa. Kuulokkeet ovat kooltaan melko isot mutta ne eivät ole niin isot, että ne hidastaisivat menoa.

Teknistä tietoa:

* Bluetooth

* Jopa 8,5h akunkesto

* Roisketiivis IPX4

* Loistavat bassot

Kuuloke lupaa extra bassoa ja sitä kuulokkeista löytyykin roppa kaupalla. Kuulokkeiden hyviin puoliin kuuluu niiden pitkä akun kesto ja loistava bluetooth etäisyys. Kuulokkeet toimivat joka 10 metrin päässä ilman pätkimistä. Kuulokkeissa on myös NFC paritus mahdollisuus mutta en oikein koskaan ymmärtänyt, että miten se toimii.

Huonoja puolia kuulokkeissa on niiden helposti irtoava virtanappi ja huonosti paikallaan pysyvät korva osat. Kuulokkeet lupaavat vesitiiviyttä mutta omien tutkimuksien perusteella en suosittele käymään suihkussa kuitenkaan näiden kuulokkeiden kansa.

Antaisin kuulokkeille koulu arvosanalla 4/5

Kuvahaun tulos haulle Sony MDRXB50BS