Hakkari, Kuusamo, Hollola ja Laihia taistelevat lenttismestaruudesta!

Written By: admin on tammikuu 17, 2013 No Comment

Yläkoulun tyttöjen lentopallon SM-lopputurnaus järjestetään torstaina 31.1.2013 Hakkarin liikuntahallissa. Joukkueet tulevat Lempäälästä, Kuusamosta, Hollolasta ja Laihialta.
Kaikki joukkueet pelaavat kaikkia vastaan. Pelit pelataan kahdesta voittoerästä, ja ne alkavat klo 10. Karsinnat ovat olleet jo kahdesti, ensimmäinen Orivedellä ja toinen Säkylässä.
Joukkueissa n. 10 pelaajaa, kentällä 6 kerrallaan. Joukkueet valittiin lentopalloa harrastavista tytöistä, ja Oula Pihlajamäki on vetänyt joukkueen harjoituksia kouluajan ulkopuolella 3-4 kertaa viikossa. Monet tytöistä pelaavat vapaa-ajallaan sekä tyttöjen että naisten joukkueissa, ja heitä tulee kaikilta yläluokilta. Lempäälän joukkueeseen kuuluu pelaajia vain Hakkarin koulusta.
Varmaa sijoitusta ei uskalla veikata, mutta totta kai toivotaan mitalia. Lempääälän joukkuetta voi mennä kannustamaan, mikäli tuntia vetävältä opettajalta on lupa. Turnaus kestää yhden päivän, ja kauempaa tulevat joukkueet yöpyvät Vesilahdessa. Turnauksen voittaja on Suomen mestari.

volleyball-coloring-pages-2