Hauralan bussi ylitäynnä

Written By: admin on tammikuu 24, 2013 No Comment

Joskus, kun suuri määrä keskustaan päin meneviä bussikyytiläisiä pääsee samaan aikaan (yleensä klo 15:00) ainoa Hauralaan menevä bussi (71), on täpötäynnä oppilaita, ja myös vähän muitakin. Lopulta vajaan kolmasosan piti mennä tällä bussilla, koska he asuvat kaukana Hauralassa, kun taas 2/3 oppilaista olisi ihan hyvin voinut mennä toisella 71, joka ei mene Hauralaan, mutta kuitenkin menee Lempäälän keskustasta (ja lempoisten koulun läheltä), ja sen jälkeen matkaa Toijalaan (tai sinne päin)

Pyytäisin siis, että ne jotka eivät ole Hauralasta, menkää muulla kuin HAURALAN bussilla. Esim. 53, joka menee valkeakoskeen, 71, joka menee Toijalaan yms.