Home » Tapahtumat

KOULUA LAUANTAINA!

Written By: admin on maaliskuu 14, 2013 No Comment

Lauantaina 20.4. pidämme perjantain lukujärjestyksen mukaisen koulupäivän, jolloin kouluun voi oppilaan sijasta saapua huoltaja. Jos huoltajalle aika ei käy tai muuten perheessä katsotaan viisaammaksi, on päivä oppilaalle aivan normaali koulupäivä. Tunnit pidetään mahdollisimman normaalisti, kuitenkin niin, että kaikkien päivä päättyy viimeistään klo 14. Ravitsevaa kouluruokaa on tarjolla kaikille koululaisille!
Tiesitkö ette lauantaina 20.4 on koulupäivä?
Riku: Joo
Jani: Jooo
Shayne: En
Kaarlo: joo