Home » Arvostelut

Elokuva-arvostelu: Dark Shadows

Written By: admin on maaliskuu 14, 2013 No Comment

dark-shadows-locandina-ita

Dark Shadows on Tim Burtonin ja Johnny Deppin fantasiaelokuva vuodelta 2012.

Eletään vuotta 1772. Barnabas Collins on menestyvä liike- ja naistenmies. Hän tekee elämänsä suurimman virheen särkemällä väärän naisen sydämen. Angelique Bouchard on noita, ja päättää kirota Barnabaksen uuden rakkaan Josetten. Barnabas heittäytyy Josien perään, mutta ei kuole. Hänestä on tullut vampyyri. Angeligue ja Collinsporin asukkaat vangitsevat Barnabaksen metalliarkkuun. Hän luulee viettävänsä siellä lopun elämäänsä. 200 vuotta myöhemmin arkku löytyy ja Barnabas pääsee vapaaksi. Hän haluaa löytää kotinsa uudestaan ja huomaa että kaikki ei ole niin kuin ennen. Rapistuneella Collinsien perheellä on salaisuus.
Perheen nuorimmainen Joshua tarvitsee kotiopettajaa joten paikalle saapuu Vicky.
Barnabakselle ja Vickylle kehittyy suhde, mistä Angeligue ei ole tyytyväinen. Siitä syntyy sota Collinsien ja Angeliguen välille.
Elokuva oli hyvä ja välillä hauska. Pääosissa ovat Johnny Depp, Cloe Moretz, Eva Green, Michelle Pfeiffer ja Helena Bonham Carter. Elokuvalle ei ole jatko- osia.