Home » Tapahtumat

Liikuntapäivä

Written By: admin on lokakuu 13, 2010 No Comment

Koulussamme vietettiin syysliikuntapäivää tiistaina 14.9. Lajivaihtoehtoina olivat kävely, hölkkä ja pyöräily.

sysliikuntapäivä 013

> Kävely/ Hölkkä
Kävelijät/hölkkääjät matkasivat noin kahdeksan kilometrin pituisen lenkin, joka kiersi Siiskukkulan laavulle ja sieltä takaisin. Haastattelimme muutamaa innokasta lenkkeilijää.

Nimi&luokka? Pietari Paavilainen ja Juho Vuorinen 7. E
Miksi hölkkä? Pääsi nopeasti pois.
Oliko kivaa? Joo.
No mikä oli kivointa? Liikkuminen.

Nimi&luokka? Konsta Kaarineva 9. A
Miksi kävely? Ei jaksanut muutakaan.
Oliko kivaa? Ei.
No mikä oli tyhmintä? Kun piti rämpiä pikkupolkuja jossakin kuusessa.sysliikuntapäivä 003

> Pyöräily
Pyöräilijät polkivat noin 30 km:n pikkuisen lenkin, joka kiersi Säijän läpi takaisin Pirkkalantielle ja sieltä koululle. Tavoitimme yhden pyöräilijän haastateltavaksi.

Nimi&luokka? Aleksi Länsirinne 8. E
Miksi pyöräily? Se on kivaa.
Oliko kivaa? Juu.
No mikä oli kivointa? Pyöräily.
sysliikuntapäivä 015

by Juuli 9. H & Julia 9. C