Home » Tapahtumat

Liikuntapäivä Hakkarissa 14.-15.9.2009

Written By: admin on syyskuu 12, 2009 No Comment

LIIKUNTAPÄIVÄ

Liikuntapäivää vietettiin 14.- 15.9. Lajivaihtoehtoina olivat kävely, hölkkä, rullaluistelu, futis, uinti ja tanssi.

kavely
Kävelijät matkalla.

futis
Tarkka sisäsyrjällä annettu syöttö.

pyoraily
Yhdellä pyörä keulii jo alkumatkasta.Mutta matkaa on vielä jäljellä 20 kilometriä.

rullaluistelu
Rullaluistelijat lähdössä 12 kilometrin lenkille.

Haastattelimme muutamia eri lajeihin osallistujia.

1. Nimi ja luokka?
2. Mikä oli lajisi?
3. Oliko kivaa?
4. Miksi valitsit lajin?
5. Muuttaisitko jotain lajin järjestelyissä?

vilmatuominen
1. Vilma Tuominen 8.G.
2. Kävely.
3. Kivempaa kuin normaalina koulupäivänä.
4. Koska kaveri ei halunnut tanssimaan.
5. Oli ihan jees, en muuttaisi.

akijärvelin1. Aki Järvelin 9.I.
2. Futis.
3. On ollut, hyvä on fiilis.
4. Kunto ei riitä muuhun.
5. En, tää on hianoo.

jorijakalle1. Jori Lundan & Kalle Viheriäkoski 7.F.
2. Rullaluistelu.
3. J: Oli.
   K: Oli joo.
4. J: Koska se on helppoa ja mukavaa ja saa samalla kuntoilua.
   K: Koska se on kivaa, nii.
5. J: En.
   K: En tiiä.

Haastattelut: Juuli Tappura & Rita Turpeinen 8.H. Kaikki kuvat by Juuli Tappura 8.H

Liikuntapäivä uimahallissa

Lähdimme maanantaina klo 9.15 Kalevan uimahalliin. Olimme perillä noin klo 10. Uima-aikaa meillä oli reilu puolitoista tuntia.
Meille oli varattu kaksi puolikasta uimarataa, joka osoittautui hieman liian pieneksi alueeksi. Hyppiminen oli kielletty, mikä oli ihan ymmärrettävää niin isolla porukalla, sillä valvovia opettajia oli vain neljä.
Uiminen oli kuitenkin ihan kivaa ja osa porukasta kävi uimisen jälkeen uimahallin kahviossa.
Bussi lähti takaisin Hakkariin noin klo 12. Koululla kävimme syömässä ja sen jälkeen pääsimme kotiin.

by Saara Orhanen & Liisa Matikainen 8.H.

Tanssi

Tanssi alkoi klo 9 ja kesti kaksi tuntia. Opettajamme tuli Hip-Hop Houselta, Tampereelta.
Aluksi lämmittelimme, jonka jälkeen opettelimme liikkeitä, jotka tulisivat tanssikoreografiaan. Sen jälkeen tulimme riveittäin liikkeitä. Liikesarjoja oli yhteensä seitsemän.
Lopuksi harjoittelimme lyhyen tanssin. Todella monet pitivät ”tunnista” ja olivat tyytyväisiä.
by Iida Kalliokoski 8.H.

tanssi