Ramppikuume – Mahtava kokemus!

Written By: admin on toukokuu 2, 2013 No Comment

Lähdimme perjantai-aamuna koululta kohti Mikkeliä, ja perillä olimme kello 13. Veimme tavaramme majoituspaikkaan ja suuntasimme Ramppikuumeen aloitustilaisuuteen. Sen päätyttyä kaikki suuntasivat omiin työpajoihinsa. Työpajat kestivät 5x45min joka päivä kolmen päivän ajan. Pajoja olivat esimerkiksi improvisaatio, tanssi, näyttämötaistelu ja katuteatteri. Ruokailu kuului pakettiin, ja ruoka oli todella hyvää ja laadukasta.

Yöpyminen tapahtui koulun liikuntahallin lattialla omilla patjoilla, ja hieman suuribudjettisemmille oli hotelliyöpyminenkin mahdollista. Iltaisin olivat leffahuone sekä biljardihuone avoinna, joten tekemisen puutetta ei ollut. Aikataulu oli toisinaan hieman liiankin tiukka.

Leirin aikana esitettiin monta näytelmää, ja lopuksi parhaat palkittiin rahallisesti. Parasta näytelmäfestivaalissa olivat ehdottomasti laadukas opetus sekä hyvä ruoka. Lisäksi leirillä tapasi paljon uusia ihmisiä eri puolilta Suomea. Jos ensi vuonna meille tarjotaan tällaista tilaisuutta päästä mukaan Ramppikuumeeseen, lähdemme kyllä mielellämme!