Kevätjuhla 2013

Written By: admin on toukokuu 23, 2013 No Comment

Lukuvuosi 2012–2013 on päättymäisillään ja kesäloma kutsuu.
Pitkään tätä pisintä lomaa onkin odotettu.
Lukuvuoteen on mahtunut paljon asioita, mm. osa kahdeksasluokkalaisista vieraili Hollannissa (ja hollantilaiset saapuvat pian tänne), tyttöjen lentopallon SM-kulta ja paljon muuta.

Musiikinopettaja Pilvi lähtee Hakkarista haikeana kevätjuhlan jälkeen.
Musiikin osalta kevätjuhla koostuu 25 minuutin pituisesta kesäbiisi potpurista (17 eri biisiä yhteen liitettynä). Musiikki eroaa viime vuodesta siltä osin, että tällä kertaa kaikki biisit on liitetty yhteen, toisin kuin edellisellä kerralla. Musiikinopettaja Pilvi kertoo että Hakkarista lähteminen on haikeaa, mutta hän on silti iloinen siitä, että hänen oppilaansa soittavat niin hyvin.

Menestystä tulevaisuuteen, ja kiitos!

Hakkarin koulun lukuvuoden päättäjäisiä vietetään lauantaina 1.6.2013 klo 8.30 alkaen liikuntahallilla. Oppilaat kokoontuvat kotiluokkiinsa jo klo 8.15 mennessä ja siirtyvät sieltä luokanvalvojien johdolla saliin.
Juhlassa on luvassa oppilaiden esityksiä. Ohjelmaan kuuluu tietysti myös ysiluokkien todistusten ja ruusujen jako. Muiden oppilaiden todistukset jaetaan heti juhlan päätyttyä luokissa.
Kesälomalle päästään lähtemään vähän yli kymmenen jälkeen.
Vanhemmat ovat tervetulleita juhlaan.

Koulu alkaa jälleen 13.9.2013
IMG_0214