Viime vuoden tapahtumia

Written By: admin on elokuu 22, 2013 No Comment

Uusi lukuvuosi on taas alkanut, mutta muistellaan silti mitä ”kivaa”  viime vuonna tapahtui.  Tässä hieman uusille seiskoille tietoa mitä kaikkea muuta, kuin opiskelua on viime vuonna ollut. Syksyllä oli liikuntapäivä, jossa oli monia eri vaihtoehtoja. Yseillä oli vuoden aikana 2 tet-viikkoa ja kaseilla yksi viikko keväällä. Ennen joulua oli joulugaala, jossa oli paljon oppilaitten omia esityksiä. Samoihin aikoihin oli myös perinteinen tiernapojat esitys. Tammikuussa pelattiin futsaalia Sääksjärveä vastaan ja myöhemmin myös jääkiekkoa. Liikuntahallissa pelattiin myös lentopallon yläasteiden sm-finaali ja Hakkarin koulu voitti mestaruuden.

Helmikuussa oli talviliikuntapäivä, jossa oli myöskin monia eri vaihtoehtoja kuten pulkkamäki ja pilkkiminen. Keväällä oppilaat pelasivat opettajia vastaan pesäpallossa ja myös luokat pelasivat vastakkain. Viimeisenä päivänä kevätjuhla ja kesäloma alkoi.

Hyvää koulujen alkua kaikille!