Alakoulujen koulujen väliset yleisurheilu kilpailut Hakkarin koulun urheilukentällä

Written By: admin on syyskuu 13, 2013 No Comment

13.9.2013 Alakoululaiset lähtivät onneaan uhmaten kokeilemaan onneansa yleisurheilukisoissa. Innokkaat lapsukaiset kilpailivat eri lajeissa kuten pituushyppy, korkeushyppy, sukkulajuoksu ja kuulantyöntö. Lukuiset eri Lempäälän koulut osallistuivat tapahtumaan, joten osallistujia oli pilvin pimein. Sää oli mahtava ja ilmassa oli suuren urheilujuhlan tuntua.

Haastattelin kisoista entistä Lempääläläistä liikunnanopettajaa Erkki Seppästä.

Erkki kertoi päivästään seuraavasti:

Erkin mielestä sää oli mahtava ja oli hyvä urheilla. Hän jakoi palkintoja useimmille kouluille, sillä suurimmasta osasta kouluja joku voitti jotakin. Tapahtumassa oli hyvä urheiluhenki ja hyvä kilpailufiilis. Erkin mielestä kisat meni hyvin ja kilpailut oli hyvin järjestetty. Se kenellä oli päävastuu hoiti hommansa hyvin. Tälläiset tapahtumat ovat hyvin tärkeitä ylläpitämään kuntoa ja on hyvä oppia liikkumaan pienestä asti. Erkin mieleen painui Veikka Nieminen, joka oli kova urheilija ja voitti ainakin 4 palkintoa.

Pojat juoksu reissulla

Hymyilevät  palleroiset mitalit kaulassa