Suvin haastattelu

Written By: admin on syyskuu 19, 2013 No Comment

Kuka olet?

Olen Suvi Haapalahti. Asun Tampereella Pyynikillä. Olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta

Mitä opetat?

Olen opo Hakkarissa ja lukiolla

Mitä harrastat?

Käyn lenkeillä ja kuntosalilla. Luen myös jonkin verran. Muuhun ei ole tällä hetkellä aikaa.

Mitä mieltä olet Hakkarista?

Olen tykännyt tosi paljon; fiksuja oppilaita ja mukavia työkavereita.

Missä olet työskennellyt ennen Hakkaria?

Olin 3v Hämeenkyrön yhteiskoulun opona. Sitä ennen olin Nokialla historian ja yhteiskuntaopin opettajana monessa koulussa.

Pidätkö kouluruuasta?

Pidän Hakkarin ruuasta, käyn joka päivä syömässä ruokalassa riippumatta mitä siellä on.

Miksi tulit Hakkariin?

Täällä oli paikka vapaana, ja pääsi myös lukiolle samalla.

Mitkä olivat lempiaineesi koulussa?

Äidinkieli, historia ja liikunta.

Mikä oli haaveammattisi lapsena?

Halusin olla toimittaja

Mikä on parasta opon ammatissa?

Tapaa oppilaita myös kahden kesken. Pääsee auttamaan oppilaita ja miettimään tärkeistä asioista heidän kanssaan.