Home » Uncategorized

Auli jää tänään eläkkeelle!

Written By: admin on syyskuu 26, 2013 No Comment

Matematiikan, fysiikan ja kemian opettajamme Auli Juntikka jää eläkkeelle, toivotamme Aulille oikein mukavia eläkepäiviä! Aulin mukaan Hakkarin koulun oppilaat ovat muiden koulujen oppilaita mukavampia.

s 002

Missä kouluissa olet työskennellyt urasi aikana?

–          Olen työskennellyt Vammalassa, Parkanossa, Hämeenkyrössä, Ylöjärvellä, Sääksjärvellä sekä Hakkarissa.

Onko Hakkarin koulu muuttunut vuosien varrella?

–          Opettajilla on kiireisempää, ja opettaminen on työläämpää.

Ovatko oppilaat muuttuneet?

–          Hakkarin oppilaat ovat mukavampia kuin muissa kouluissa opettamani oppilaat.

Miten opettajan työ on muuttunut?

–          Opettajan työ on muuttunut sosiaalityöksi, ja opettamisesta on tullut työssä pieni osa.

Mikä on ollut parasta opettajan työssä?

–          Työkaverit ovat parasta opettajan työssä.

Mikä on ollut ikävintä?

–          Ei oikeastaan mikään.

Kerro jotain hauskoja juttuja/kommelluksia työuran varrelta

–          Kaikki hauskuudet tapahtuivat kun olin itse koulussa.

Mitä suunnitelmia eläkepäiville?

–          Jatkan harrastuksia, mm. kitaran soittoa, maalausta, tanssimista, sekä kuntosalilla käymistä.