Mielipidekirjoitus: aamunavauksista

Written By: admin on syyskuu 27, 2013 No Comment

Aamunavaukset voisivat olla enemmän oppilaille suunnattuja. Aamunavauksissa

saisi olla hauskoja, mielenkiintoisia ja mitä maailmalla on tapahtunut esimerkiksi

uutisia. Oppilaat alkavat villiintyä jos aamunavaukset ovat liian tylsiä ja eivät kiinnosta ketään. Kiinnostavat asiat kiinnostaa enemmän oppilaita, silloin he jaksavat kuunnella aamunavauksen loppuun. Aamunavaus aiheita voivat olla esimerkiksi musiikki, uutiset, omia mielipiteitä ja enemmän nuorisolle kelpaavia asioita kuin, opettajille.

Minun mielipiteeni aamunavauksista!

Aamunavaukset ovat liian tylsiä, kun niitä ei jaksa kuunnella.

Niissä saisi olla enemmän vauhtia eli opettajilla olisi aikaa tehdä aamunavaus valmiiksi, jossa olisi parempia aiheita, kiinnostavia puheita, juttuja ja parempia biisejä. Ei sellaisia tylsiä jossa alkaa haukotuttaa. Opettajat voisi kertoa ihan vieraasta aiheesta, joka ei ole heille tuttu niin saadaan enemmän mielipiteitä eri asioista, joihin he eivät ole tutustuneet. Aamunavaukset voisivat alkaa Klo: 10:05 ja loppua Klo: 10:30 silloin oppilaat ehtisivät rauhoittua välitunnin jälkeen ja ovat tunnilla ahkerampia kun on huilannut hetken ja kuunnellut aamunavauksen loppuun.

Mielipide nykyisistä aamunavauksista. Eivät ne hirveen pahoja ole mutta tylsiä.

Aamunavaukset ovat kuitenkin kuunneltavia, mutta niitä voisi muuttaa jonkun verran

aihetta KIITOS.

Aamunavaus