Kiinalaiset valtasivat Hakkarin

Written By: admin on syyskuu 27, 2013 No Comment

IMG_4673

Kiinalaisia opettajia kävi tutustumassa Suomen opetukseen. Kiinassa ei ole mm. kotitaloutta oppiaineena. Kiinalaiset keskittivät huomionsa koulujen tehokkuuteen ja siihen, kuinka hyvät oltavat oppilailla on, sillä Suomessa on ilmainen ruoka, valinnaisaineet sekä ilmainen koulukuljetus. Kiinalaisten mielestä Suomen koulujen tehokkuus on maksimoitu hyvällä tavalla, joka on tuttu myös muissa maissa. Suomihan tunnetaan maailmalla siitä, että Suomen kouluista valmistuu prosentuaalisesti enemmän kuin muualla. Suomi tunnetaan myös sen iloisuudestaan, sillä Suomen koulutusjärjestelmä on vertaansa vailla. Vaikkakin suomalaiset opettajat tienaavat noin 36% vähemmän palkkaa kuin esimerkiksi: Amerikassa, silti Suomessa jää luokalleen 56% vähemmän oppilaita. Mutta nyt kiinalaiset ovat päässeet takaisin kotiinsa turvallisesti. Toivomme, että näemme heidät vielä tulevaisuudessa.

IMG_4666