Home » Oppilaiden haastattelut

TET: ”Hyllyjen täyttäminen on intohimoni”

Written By: admin on lokakuu 3, 2013 No Comment
Santeri ei unelmoi hyllyjen täyttämisestä

Perinteiseen tapaan taas syysloman jälkeen ysit menevät TET:iin. Kysyin parilta ysiltä, mihin he aikovat mennä, missä he olivat viime vuonna, etc.

Mihin aiot mennä TET:iin?

Santeri: Tokmanniin.

Niklas: Nuorisotalolle.

Vijo: Maskuun.

Aapo: Funparkkiin.

Mitä muita paikkoja sinulla oli mielessä?

Santeri: Ei muita.

Niklas: Ravintolat.

Vijo: Ei muita.

Aapo: Ei ollut.

Missä olit TET:issä viime vuonna?

Santeri: Moottoripyöräpurkamolla Silvolassa

Niklas: Budget Sportissa

Vijo: Säijän koululla

Aapo: Top Sportissa

Olisitko halunnut jonnekin muualle?

Kukaan ei halunnut muualle.

Onko TET mielestäsi hyödyllinen?

Kaikki pitävät TET:iä hyödyllisenä

Itse aion mennä TET:iin Ideaparkin Prismaan. Se oli ensimmäinen paikka, mitä minulle tuli mieleen. Menen sinne kaverin kanssa, koska yksin on aika tylsä mennä. Olin TET:issä viime vuonna Lempoisten koululla. (Mahdollisesti siitä syystä, että olin liian laiska hakeakseni itse paikkaa). Odotan innolla hyllyjen täyttämistä, koska se on aina ollut salainen intohimoni.