Home » Pääkirjoitus

Uusi lukuvuosi 2012

Written By: admin on elokuu 23, 2012 No Comment

Nyt on taas uusi kouluvuosi alkanut, ja tätä kirjoittaessani koulua on käyty melkein kaksi viikkoa. Koulussa on ennätysmäärä oppilaita, viimeksi porukkaa on ollut näin paljon joskus 90-luvulla.

Oli helpotus päästä pois seiskalta, kun jotkut ärsyttävät aineet loppuivat, ja valinnaisia tuli tilalle. Tänä vuonna tuli myös monta uutta opettajaa. Ainakin historiaan ja liikuntaan tuli uudet opettajat. Uusista opettajista en paljoa tiedä, mutta toivotaan että he sopeutuvat Hakkariin nopeasti. Tähän blogiin tulee uusien opettajien haastattelut, josta selviää enemmän tietoja.

Tänä vuonna oli paljon helpompi aloittaa koulu, kun oli jo ”vanha konkari”. Luokat löytyivät helpommin ja välitunti- ja ruokailuajat osasi ulkoa. Suurin osa opettajistakin oli tuttuja.

Toivottavasti tästä lukuvuodesta tulee mukava kaikille osapuolille. Siihen voivat sekä oppilaat että opettajat vaikuttaa. Hauskaa lukuvuotta kaikille Hakkarin koululaisille ja henkilökunnalle.

Atte 8b