Hakkari lentopalloturnaukseen!

Written By: admin on lokakuu 10, 2013 No Comment

Hakkarin tyttöjen lentopallojoukkue voitti yläkoulujen Suomen mestaruuden viime vuonna.
Tänäkin vuonna Hakkari osallistuu lentopalloturnaukseen.
Keskiviikkona 23. lokakuuta pelataan karsintapelit Orivedellä. A-lohkossa Hakkari pelaa Mänttä-Vilppulasta olevaa Koskelan yläasteen joukkuetta ja Oriveden Yläkoulun joukkuetta vastaan.
Hakkarin joukkuetta ei ole vielä päätetty, mutta alla on lentopalloa harrastavan oppilaan haastattelu.

Lotta Blomqvist, 9C

1. Uskotko pääseväsi tänä vuonna Hakkarin lentopallojoukkueeseen?
– ” Uskon pääseväni, mutta en halua sinne. ”

2. Ensimmäiset pelit ovat Koskelan yläkoulua ja Oriveden Yläkoulun joukkuetta vastaan. Miten uskot Hakkarin pärjäävän?
– ” En tiedä… Hakkari voittaa ehkä yhden pelin. ”

3.  Kuinka pitkälle uskot Hakkarin joukkueen pääsevän tämän vuoden sarjassa?
– ” Uskon hakkarin pääsevän jatkoon, muttei finaaliin. ”

4. Miten joukkue harjoittelee ennen turnausta?
– ” Joka viikko on seitsemältä aamulla treenit. ”

Vaikka Lotta ei usko Hakkarin pärjäävän,
me silti kannustamme Hakkarin voittoon!

Viime vuoden Hakkarin lentopallojoukkue