Home » Tapahtumat, Urheilu

Liikuntapäivän ohjelma PE 7.9

Written By: admin on elokuu 30, 2012 No Comment

LIIKUNTAPÄIVÄ PE 7.9.2012

Kaikki oppilaat ilmoittautuvat A-solussa päivän alkaessa ja päättyessä!

Kävely

Oppilaat kävelevät karttaan merkityn reitin. Reitillä on tarkastuspisteitä.

Ilmoittautuminen alkaen klo 9.30. Sen jälkeen viipaleen kulmalle, jossa tapahtuu ryhmiin jako. Halukkaat voivat juosta. Juoksijoilla yhteislähtö.

Yleisurheilu

Tutustutaan eri lajeihin ja lopuksi on leikkimielinen kolmiottelu

Ilmoittautuminen alkaen klo 8.50. Ilmoittautumisen jälkeen yleisurheilukentän katsomoon, jossa kerrotaan päivän kulusta.

Jalkapallo

Pienpeliturnaus hiekkakentällä oppilasmäärän mukaan.

Ilmoittautuminen klo 8.45 alkaen

Pelit alkavat hiekkakentällä sen jälkeen. Joukkueet arvotaan. Viisi joukkuetta, joissa kaikissa on 10 pelaajaa. Kentällä on kerrallaan seitsemän pelaajaa ja maalivahti.

Uinti

Linja-auto lähtee koululta klo 8.50 eikä odota! Ilmoittautuminen 8.40. Uinti tapahtuu Kalevan uimahallissa.

Aluksi vapaata pallottelua ja sitten leikkimielinen turnaus.

Ilmoittautuminen klo 9.00 alkaen. Sen jälkeen tenniskentille!

Frisbeegolf

Pyöräillen koululta Kuljun frisbeegolf-radalle. Pyöräilykypäräpakko!  Lajiin tutustumista ja omaa pelailua. Omat välineet voi halutessaan ottaa mukaan.

Ilmoittautuminen klo 9.00 alkaen.Kokoontuminen C-solun edessä ilmoittautumisen jälkeen.

Tanssi

Functional-jumppa ja Zumba liikuntahallissa. Ilmoittautuminen 9.00 ja sen jälkeen liikuntahalliin.