Hauska ilta ilman päihteitä

sp1

sp2

sp4

22.11 Hakkarin koululla vietettiin päihteetöntä perjantaita, kun koulumme liikuntahallille oli järjestetty Selvä Perjantai -tapahtuma. Yli 12-vuotiaat pääsivät sisään, jos puhalsivat 0‰. Sisällä hallissa pauhasi musiikki, ja hallin nurkassa sai kokeilla sumopainia sumopainiasuilla. Lavalla nähtiin mm. Kaksoispiste, Kaartis ja lopuksi tietenkin JVG. Tapahtuma alkoi kahdella erilaisella tanssinäytöksellä ja esitysten välissä kilpailuun ilmoittautuneet parit suorittavat erilaisia tehtäviä, joissa piti mm. ahtaa suu täyteen vaahtokarkkeja ja tuoda mitä oudoimpia asioita kilpailun vetäjälle. Yksi pari luovutti kilpailun kesken, vaikka tehtävät eivät kuitenkaan kovin vaikeita olleet. Tapahtuma huipentui lopuksi JVG saapumiseen lavalle, joka olikin parasta tapahtumassa. Keikan jälkeen JVG:n kanssa sai ottaa yhteiskuvia tai pyytää nimmareita.

Suosittelemme tapahtumaa kaikille, mikäli Selvä Perjantai –ensivuonnakin järjestetään!