Kesätyöpaikat

9 luokkalaiset hakemaan kesätyöpaikkoja

Hakuaika vuoden 2014 kesätöihin on ajalla
14.1. – 7.2.2014

Lempääläläisiä koululaisia ja opiskelijoita otetaan kunnan eri työkohteisiin kesätöihin. Kesätyöt ovat kuukauden mittaisia. Kesätyöpaikat edellyttävät, että hakija on syntynyt 1994-1998, eli ysiluokkalaiset voivat hakea täältä kesätöitä. Tätä hakua voidaan hyödyntää myös muina koulujen loma-aikoina vuonna 2014.

Sähköisen hakulomakkeen löydät täältä

Hakuaika on ajalla 14.1.– 7.2.2014. vielä ehtii hakea Toivotaan, että hakijat käyttävät sähköistä hakumenettelyä. Paperisia hakulomakkeita saa kunnan palvelupisteestä os. Tampereentie 8 sekä Lempäälän työvoimatoimistosta, os. Lempäälän Aleksi 1. Paperiset lomakkeet tulee toimittaa kunnan palvelupisteeseen 7.2.2014 kello 15.30 mennessä.

Haastatteluihin valituille lähetetään kirjeitse haastattelukutsut viikolla 8.

Täältä näet mitä vaihtoehtoja on valittavissa.