Päivä LeLussa

Written By: admin on tammikuu 23, 2014 No Comment

IMG_0524

Tiistaina 14.1.2014 Hakkarin koulun 9.-luokkalaiset vierailivat Lempäälän lukiossa, jossa tutustuttiin LeLun opetusmenetelmiin, osaan opettajista, ja LeLun tiloihin. LeLuun tutustumispäivä ei ollut pakollinen, vaan sinne menivät ne, jotka ilmoittautuvat siihen ja lopuilla oli tavallinen koulupäivän loppu. LeLuun mentiin koulun tilaamalla bussilla, joka lähti noin klo 12:30. 9.-luokkalaisten saavuttua LeLuun he menivät auditorioon, jossa meidät toivotettiin tervetulleiksi ja LeLua esiteltiin diashow’n avulla. Esittelyn päätyttyä 9.-luokkalaiset nauttivat ”terveellisen” välipalan, jonka jälkeen heidät jaettiin ryhmiin ja he tutustuivat LeLun luokkatiloihin ja opettajiin. Päivä loppui kolmen maissa ja oppilaat pääsivät kotiin.

Lopuksi pieni haastattelu Hannu Tiensuun kanssa:

Mikä on ammattisi LeLussa?

Olen apulaisrehtori ja OPO.

Miten päivä sujui?

Ihan hyvin. Väkeä oli paljon.

Miksi 9.-luokkalaisten pitäisi tulla juuri LeLuun?

No, LeLu on ihan hyvä lukio, ja olemme suurimmalle osalle Lempääläisiä lähin lukio.