Oppilaskunta tiedottaa

Written By: admin on tammikuu 30, 2014 No Comment

Ystävänpäivänä 14.2 päätettiin tehdä perinteiset halipassit. Halipassi on kaulassa roikkuva lappunen, joihin kirjoitetaan halipassin omistajaa halanneiden ihmisten nimet. Ystävänpäivänä pidetään myös viime vuodelta tuttu terkkuradio. Lappuja saa kioskilta, ja ne pitää palauttaa viimeistään ke 12.2. Terkut luetaan keskusradiossa ystävänpäivänä sopivana ajankohtana. Aikataulu ei ole vielä varma, koska samana päivänä pidetään vanhojentanssit. Lisäksi järjestetään perinteinen liikennevalopukeutuminen (Punainen on varattu, keltainen on säpinää ja vihreä vapaa)

Rasismin vastaisella viikolla 17.-23.3 oppilaskunta pitää aiheeseen liittyvän päivänavauksen. Tätä ennen järjestetään perinteinen ennakkoluulojen tuhoaminen.