Kansanedustajat koulussa

Written By: admin on tammikuu 30, 2014 No Comment

Tällä viikolla pidetään kansanedustajat koulussa- teemaviikkoa. Sen ideana on, että mahdollisimman monessa koulussa kävisi kansanedustaja, joka kertoisi oppilaille eduskunnan toiminnasta ja politiikasta ja, jolta oppilaat voivat kysyä kysymyksiä. Hakkarin kouluun tulee käymään Kokoomuksen kansanedustaja Sofia Vikman. Hän on yksi nuorimmista kansanedustajista, hänet valittiin eduskuntaan vain 27-vuotiaana Pirkanmaan suurimmalla vertausluvulla.  Ysiluokkalaiset kokoontuvat auditorioon kello 12.20 alkaen kuuntelemaan ja kysymään kysymyksiä.

sofia_03

Kuva: © Sofia Vikman