Välkkäkuoro

Written By: admin on tammikuu 30, 2014 No Comment

Kävin haastattelemassa musiikin opettajaa ja välkkäkuoron vetäjää Minna Raskia.

Kenelle kuoro on?

–          Kuoro on jokaiselle, joka siitä on kiinnostunut, eli kaikki halukkaat jotka mahtuvat otetaan mukaan.

Missä esiinnytään?

–          Esiinnymme koulun tilaisuuksissa ja teemapäivissä.  Lucia kulkueemme kävi myös vanhainkodissa.

Mitä kappaleita esitetään?

–          Oppilaiden toiveiden mukaan mitä he haluavat.  Usein pop-biisejä.

Kuinka usein kuoro kokoontuu?

–          Kuoro kokoontuu kerran viikossa yhden välitunnilla mutta suunnitelmissa on toinenkin kerta viikkoon.

Minna Rask muistuttaa, että kuorossa voi käydä silloin kuin itselle sopii, mutta olisi mukavaa jos kuorossa käytäisiin säännöllisesti.