Home » Oppilaiden haastattelut

Väiski ylivoimaiseen voittoon johtokunnan oppilasjäsenvaaleissa

Written By: admin on syyskuu 6, 2012 No Comment

Hakkarin koulun johtokuntaan valittiin 4.9 kaksi oppilasjäsentä ja kaksi varajäsentä. Tässä vaalien voittajan Riku Väisäsen (9C) haastattelu. Toinen oppilasjäsen on Janne Happonen (8E) ja varajäsenet ovat Valtteri Jutila (8C) ja Akseli Tiensuu (9G). Muiden haastattelut tulevat myöhemmin.

Miksi ryhdyit ehdokkaaksi?

Olin omasta mielestäni valmis ja kaverit kannustivat. Johtokunnassa on vaikutusmahdollisuus.

Miltä tuntuu, kun sait toisiksi eniten/eniten ääniä ja voitit vaalit?

Hienolta tuntuu, olin tyytyväinen.

Mitä asioita ajattelit tuoda esille johtokunnassa?

En ole vielä miettinyt.

Saitko paljon apua vaalikamppanijassasi?

Sain paljon apua luokkakavereiltani, yksi jopa kuulutti ympäri koulua.

Sen lisäksi Riku kiitti äänestäjiään ja toivotti hauskaa kouluvuotta kaikille.

Atte 8B

Riku