Late Paten tilalle

Written By: admin on tammikuu 31, 2014 No Comment

26- vuotias Lauri Hietala on ollut Hakkarin koulun historian opettajan sijaisena nyt muutaman kuukauden. Ja halusimme tutustua häneen lisää.

1. Mistä pidät/ et pidä Hakkarin koulusta?

Pidän kaikista oppilaista ja koulu on hyvin tilava. Varmaan myös kivoin työpaikka missä olen ollut koskaan. Miinusta on se, että kahvi on hieman kallista.

2. Olitko ennen jossain töissä?

Olen ollut monena vuotena kesätöissä hautausmaalla ja sijaisena mm. Tammerkosken lukiossa.

3. Pidätkö kouluruoasta?

Voisi olla parempaakin, mutta hyvää se on ja kyllä sitä syö. Siihen voitaisiin käyttää rahaa vähän lisää.

4. Mikä oli lempiaineesi peruskoulussa?

Historia ja semmoinen leivontakurssi

5. Mikä oli haaveammattisi lapsena?

Ihan pienenä se oli mäkihyppääjä ja vähän myöhemmin jääkiekossa maalivahtina.

6. Missä asuu ja onko perhettä/ lemmikkejä?

Asuu yksiössä Tampereella. On myös äiti, isä, iso- ja pikkuveli ja heillä on tulilisko.

7. Haluaisitko jatkaa, jos saisit vakituisen paikan täältä?

Ehdottomasti!

8. Mitä harrastat?

Harrastan salibandya Nokian KPR2:ssa. Olen 4. divari, varakapteeni ja joukkueen luotto pakki. Vapaa-ajalla pelaan xbox:lla ja parhaat pelit ovat NHL14 ja FIFA14

9. Minkälaista musiikkia kuuntelet?

Kuuntelen aika paljon rap- musiikkia ja enimmäkseen suomirappia.

10. Lempi tv- ohjelmat ja elokuva?

Katselen paljon urheilua ja sarjoja Netflix:stä mm. How I met your mother, Breaking Bad ja Simpsoneita. Lempielokuvani on Gladiaattori.

IMG_0551