Home » Urheilu, Uutiset

Aamulehden Viestikarnevaalit 4.9.2012

Written By: admin on syyskuu 13, 2012 No Comment

Tiistaina 4.9 järjestettiin Pyynikin urheilukentällä 47. viestikarnevaalit, joihin osallistui yhteensä 220 viestijoukkuetta.  Hakkarin tyttöjen ja poikien sekajoukkue tuli 6x80m aitajuoksuviestissä hopealle. Lisäksi tyttöjen 6x80m sukkulaviestistä juostiin hopeaa ja poikien samaisesta kisasta pronssia. Paikalla järjestettiin myös pukukilpailu, ja parhaiten pukeutunut joukkue sai palkinnon. Voittajaksi valittiin Viialan Akaan lukion tytöt miesten asuillaan. Muita asuja olivat mm. vangit, ninjat ja yöpuvut. Hakkarin koulun poikien viestikoukkue koki takaiskun, kun kesken juoksun Perttu Asunnan lihas revähti pahasti. Hän jatkoi juoksua kuitenkin loppuun asti ja pojat yltivät silti pronssille. Asunta haettiin myöhemmin pois ambulanssilla taputusten saattelemana. Kaiken kaikkiaan Pyynikillä koettiin mukavat kisat, ja sadekin pysyi poissa. Ensi vuonna uudestaan!

Tyttöjen joukkueen Sonja Koivun haastattelu

Miltä nyt tuntuu?

– No, emmä tiiä. Parannettiin sijaa viimevuodesta.

Mitä matkoja juoksitte?

– 6×80 metriä.

Monentenako juoksit?

– Mä olin neljäs.

Ootko tyytyväinen suoritukseen?

– No emmä tiiä, kyl mä ihan mut siinä vaiheessa kun kuuluttaja sano et Sampo saa Hakkaria kiinni nii siinä vaiheessa pisti pinkoon vähä lujempaa.

Kiitos haastattelusta.

Paikalla oli yli 1200 alakoululaista.

Sekajoukkue valmistautuu aitaviestiin.

Tyttöjen joukkue palkitaan.

Pojat ylsivät pronssille.

Sonja Koivu esittelee hopeista mitalia.