Liikuntapäivän tuokiokuvia

Written By: admin on helmikuu 14, 2014 No Comment

Keskiviikkona 12.2.2014 Hakkarissa vietettiin liikuntapäivää. Lajeja olivat hiihto, pilkkiminen, laskettelu, kävely, luistelu, avanto uinti, jääkiekko.

Oli poutasää. Kaikilla oli oikein mukavaa! Liikuntapäiviä pitäisi olla ainakin 4 kertaa vuodessa sanoo Aleks.

Koulun aikataulu:

Himokselle lähdettiin noin 8.15 kun tavarat ja ihmiset olivat autossa. Paluu Hakkariin oli n. 17.00
Kävelijät lähtivät kolmessa ryhmässä: 8.30, 8.45 ja 9.00.
Luistelijat ja jääpeliveikot klo 8,50.
Hiihtäjät klo 9,20
Avantouinti klo 8,45 ja 9,15.
PIlkkijät klo. 9,00

Oman liikuntalajin jälkeen piti käydä syömässä. Ruokana oli pinaattilättyjä ja peruunamuussia. Himokselta sai perunamuusia ja lihapullia ja Dumle-suklaapatukan. Koulu tarjosi laskettelijoille ruuan lisäksi myös evästä, leivän, banaanin ja pillimehun.

hiihto_1Hiihtäjät hiihtivät vain 2km lenkkiä, koska ladut olivat huonssa kunnossa.

hiihto_2kiekko_1Jääkiekkoilioiden meno oli hurjaa, mutta kiekko pysyi hallussa.

luistelu_1Luistelussa leikittiin ”kuka pelkää jäämiestä” ja pelattiin  jalkapalloa.

pilkkipilkki3Pilkinnässä Valtteri Harkote voitti yhdeksällä kalalla ja sai myös kilpailun suurimman kalan.

Pilkki4sappee2

Moni oppilas lähti liikuntapäivänä Himokselle, jonne bussikyyti lähti jo 8.15. Matka kesti lähes 2 tuntia. Himoksella oli mukavan ilma lasketella, vaikkei aurinko paistanutkaan. Päivän aikana Himoksella jaettiin myös Dumleja ja päivän aikana oli mahdollisuus osallistua erilaisiin kilpailuihin.

sappee1