Home » Uutiset

Välipala automaatti

Written By: admin on helmikuu 21, 2014 No Comment

Arvostelu välipala automaatista

Viime lukuvuonna kouluumme tullut välipala automaatti tarjoaa oppilaille monen moista välipalavaihtoehtoa. Automaatti on ollut runsaassa käytössä, mutta ovatko oppilaat sittenkään täysin tyytyväisiä?

Mielestämme automaatissa on liikaa makeaa välipalaa ja suolaiset välipalat puuttuvat melkein kokonaan. Automaatista voitaisiin poistaa esimerkiksi kuivatut aprikoosit ja mantelilastut, koska kukaan ei näytä niitä ostavan. Myös suklaisia myslipatukoita on liikaa, sillä patukoista riittäisi vain yhden merkin, esimerkiksi Fitnessin tuotteet. Tilalle voitaisiin tuoda muun muassa croisantteja, suolakeksejä, kuivattuja mansikka lastuja ja vaikka täytettyjä sämpylöitä. Myös kylmät kahvijuomat, esimerkiksi Pauligin Frezza -juomat olisivat hyvä lisä, sillä niistä oppilaat saisivat lisää virtaa opiskeluun.

välipala automaatti