Home » Mielipiteet

Mielipidekirjoitus: Kympin aamut

Written By: admin on maaliskuu 6, 2014 No Comment

Haluaisin kiinnittää ihmisten huomion erääseen itseäni erittäin paljon vaivaamaan asiaan. Itselläni on ensi jaksossa kaksi kympin aamua, joka tarkoittaa sitä että joudun odottelemaan koululla tunnin koulun alkua. ”Mistä tämä johtuu?”, saatat ihmetellä. Säijästä ei saavu kymmenen bussia. Säijäläiset, joilla on kympin aamu joutuvat joko odottelemaan kauan koululla, Nesteellä tai jossain muualla tai hankkimaan oman kyydin. Mopon omistaville tämä ei ole ongelma, mutta monille muille tämä aiheuttaa päänvaivaa. Koulussa odottelu lisää tunnin muutenkin pitkään koulupäivään, kun koulumatka itsessään kestää puoli tuntia. Haluaisinkin jonkun ratkaisun tähän asiaan, oli se sitten kymmenen taksi tai kympin aamujen vähentäminen.

Atte Haarni 9B