Home » Pääkirjoitus

Pääkirjoitus

Written By: admin on maaliskuu 6, 2014 No Comment

Pääkirjoitus 6.3.2014

Ukrainan kriisi, yhteishaku, jakson vaihtuminen… tällä hetkellä on paljon, josta voi ottaa stressiä. Pääsenkö haluamaani hakupaikkaan, syttyykö kolmas maailmansota ja sujuvatko kokeet hyvin? Välillä kannattaa työntää tämä kaikki mielestä pois ja ottaa ihan rennosti. Muutoksia tapahtuu koko ajan, ja niiden kanssa pitää pystyä elämään. Koulut ja kaverit vaihtuvat, maailmassa tapahtuu ja teknologia kehittyy. Joskus muutokset ovat hyviä, joskus eivät. Niihin ei usein voi vaikuttaa, eikä niistä pidä ottaa turhaa stressiä. Positiiviset ajatukset ovat tärkeitä stressin hallitsemiseen. Kyllä täältä koulusta vielä pois pääsee. Ei se Venäjä mitään sotaa halua. Joskus on hyvä unohtaa kaikki ja uppoutua johonkin. Lukeminen, TV:n katselu, urheilu tai pelaaminen on esimerkkejä hyvistä mielen tyhjentimistä. Ottakaa siis rennosti ja älkää jännittäkö liikaa. Kaikki menee kyllä hyvin.