Parkkipaikkojen uudet ajojärjestelyt

Written By: admin on maaliskuu 20, 2014 No Comment

Koulun parkkipaikkojen ajojärjestelyt ovat muuttuneet. Parkkipaikoilla saa jatkossa ajaa vain yhteen suuntaan.  Ajosuuntaa on muutettu, koska ennen kaikki ajoivat miten halusivat.  Kolari oli lähellä usein.

Yksisuuntaisesta liikenteestä muistuttavat uudet liikennemerkit.  Eilisen iltakoulun jälkeen autoilijat eivät juurikaan noudattaneet uusia liikennemerkkejä, joten laitoimme muistutukseksi kartan uusista ajojärjestelyistä.

D-solun parkkipaikan uusi ajosuunta

Tähän suuntaan ei saa ajaa

Näin D-solun parkkipaikalla kuuluu ajaa

Näin D ja E-solun parkkipaikalla kuuluu ajaa