Home » Tapahtumat

Tietoa päihdeviikosta

Written By: admin on huhtikuu 11, 2014 No Comment

Kysyimme Jorma Kunnakselta, mikä päihdeviikko on.

– Seitsemännelle ja yhdeksännelle luokalle pidetään luennot Hakkarissa ja Sääksjärvellä, sekä tukioppilaat pitävät päivänavauksia ja levittävät julisteista ympäri Hakkaria päihdevalistusasioita. Kasiluokan osuus on siirrettävä seuraavalle viikolle pääsiäishartauksen takia. Seuraavalla viikolla 24. päivä kasien osuuteen osallistuu Hakkarin ja Sääksjärven kasiluokkalaiset. Viiden oppilaan ryhmissä kasit menevät rastipisteputken läpi. Putken läpimeno kestää noin. 45-60 min. Päihdeputkipäivänä ei pidä säikähtää esim. ruokalassa, jos näkee siellä lounastauollaan Putken eri rastipisteiden asianmukaisesti sonnustautuneita nuoria tai kurssilaisia PolAMK:sta Hervannasta.

Kuinka kauan päihdeviikko on järjestetty Hakkarin kouluun?

– Vuodesta 1994 ja päihdeputkea on järjestetty vuodesta 2000.

IMG_0459IMG_0461IMG_0460