Home » Tapahtumat, Uutiset

Vaihto Saksaan lähestyy

Written By: admin on huhtikuu 11, 2014 No Comment

Keskiviikkona 23.4. Hakkarista lähtee 2 opettajaa ja 18 oppilasta Saksaan vaihtoon. Matka kohdistuu kaupunkiin nimeltä Stadthagen. Opettajiksi matkalle lähtevät Kirsi Aho ja Anne Kuisma. Matka kestää seitsemän päivää eli takaisin Suomessa ollaan 30.4. Hakkarin joukko käy retkillä mm. eri kaupungeissa, keilaamassa, kylpylä/uimahallissa. Retkeilyn lisäksi Hakkarilaiset ovat Stadthagenin koulussa normaaleilla koulutunneilla. Matkalta odotetaan lämpöä ja pidemmälle edistynyttä kevättä.
Haastattelin kahta matkalle lähtevää oppilasta. Oppilaat ovat lähdössä matkalle iloisina ja odottavat matkaa paljon. He odottavat saavansa lisää kielitaitoa, uusia ystäviä ja huikean kokemuksen. Heitä jännittää vähän mennä sijaisperheeseen.

Uusi kirjoitus matkalaisten kokemuksista tulee matkan jälkeen.