Home » Pääkirjoitus

Tunnelin päässä valoa

Written By: admin on huhtikuu 24, 2014 No Comment

Kesä on jo nurkan takana, vaikka puissa ei vielä olekaan lehtiä. Tämä on se aika jolloin ihmiset saavat pettymyksekseen tai onnekseen kuulla, saiko kesätöitä tänä vuonna. Vappu on jo ensi viikolla ja helpottaa viimeisiä kouluviikkoja. Yhteishaun tuloksia täytyy vielä odotella. Koulua on vielä viisi viikkoa jäljellä, josta normaalia koulua on 4 viikkoa. Läksy- ja koeurakka alkaa kuitenkin olla jo takana, joten olemme jo reilusti voiton puolella! Nyt pitää enää vain nauttia lämpenevistä keleistä ja kestää muutama viikko koulun penkillä. Kesälomasuunnitelmat ovat nyt ajankohtaisia. Lähditpä sitten lomamatkalle tai teet puolet lomastasi töitä, muista myös varata ladata akkuja tulevaa syksyä varten.