Home » Tapahtumat, Uutiset

TET tulee pian: Lastusten koululle ja AX-suunnitteluun

Written By: admin on toukokuu 9, 2014 One Comment

Lastusten ihana ala-aste

Olen menossa tettiin Lastusten koululle. Lastusten koulu on pieni kyläkoulu noin 10km Keskustasta (karkeasti sanottuna). Lastusissa on 50–70 oppilasta koko koulussa ja kolme luokkahuonetta. Siellä on yhdessä luokaa Eskari 1-2, toisessa 3-4 ja, viimeisessä 5-6 Luokat. Lastusten koulun ruokala on niin pieni, etteivät luokat 5-6 mahdu syömään siellä ja ruokalassa oli kirjasto. Lastusten koulu on silti ollut hyvä ala-aste monille hakkarilaisille ja tulee vielä olemaan.

Syy miksi menen Lastusiin tettiin on se, että olen itsekkin sieltä jonka takia on mukava palata juurilleen. Ja odotan, että siellä tulee olemaan hauskaa muistella omaa lapsuuttaan. Suuri tekijä on katsoa että mikä kaikki on muuttunut ja millaista siellä nykyään on opiskelu.

lastusten_koulu.290x0

AX-suunnitteluun tärkeisiin tehtäviin

Olen menossa AX suunnitteluun Tampereelle TET harjoitteluun. Valitsin paikan koska minua kiinnostaa kyseinen ala. AX suunnittelun asiantuntijapalvelut ovat muun muassa talotekniikka, tuotannon LVI-tekniikka, ympäristötekniikka ja monia muita. Joudun todennäköisesti joko siivoamaan tai tekemään jotain arkistohommia.