Home » Tapahtumat

9G LÄHTEE MALTALLE

Written By: admin on toukokuu 15, 2014 One Comment

9G eli enkkuluokka (in case you didn’t know duh) lähtee 18.5. eli tämän viikon sunnuntaina kohti Maltaa. He suuntaavat kohti kaupunkia nimeltä Sliema ja yöpyvät Hotel Plevnassa. Matka alkaa neljältä lauantai-sunnuntai välisenä yönä D-solun pihasta, ja siitä bussi kääntää nokkansa kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Air Balticin lento lähtee kello 7.40 ja välilasku on Riikassa. Sieltä he jatkavat matkaansa kohti Maltan hiekkarantoja. Hotellille saavutaan kello 12 jälkeen. Ensimmäinen päivä vietetään tutustuen Slieman kaupunkiin. Muina päivinä käydään mm. pääkaupungissa Valletassa, Gozo-saarella ja Mdinan vanhassa kaupungissa.

9G:n kova työ ja tunnollinen rahan kerääminen palkitaan pian. He ovat mm. myyneet sukkia, pakasteita, keksejä ja pitäneet ahkerasti koululla kahvituksia. Myös vanhemmat ovat tukeneet matkallelähtijöitä sievoisin summin. 9G:n oppilaat lähtevät matkaan iloisin mielin, koska he pääsevät auringon lämpöön pois täältä Hakkarin hikisestä koulusta. J Ei siis millään pahalla, mutta ei hyvälläkään.

JEEEEE HAHAHAHA SUCK ON THAT ******* ME PÄÄSTÄÄNKI MALTALLE TE ETTE ME TULLAA NIGGOINA TAKAS HAHAHAHAH ****** MUAKI JEE LEIJUN !!!!!!!!!!!!!!!!YLHÄÄL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiitos. <3

malltamalta_hotelli

One Response to “9G LÄHTEE MALTALLE”

1. Ex 9G says on: 15 toukokuun 2014 at 4:48 pm