Home » Tapahtumat

Viimeisen viikon ohjelmaa

Written By: admin on toukokuu 16, 2014 No Comment

koivu

Maanantai on muuten normaali koulupäivä, paitsi että auditoriossa on huumeiden vastainen konsertti klo 12.20.-13.05. 8. luokkalaisille ja 13.20.-14.05. 9. luokkalaisille.

Tiistaina ysit lähtevät retkelle Helsinkiin eduskuntaan. Seiskoista osa on Tampereella ja osa siivoaa koulun ympäristöä. Kaseilla taas on luokkien väliset pesispelit.

Keskiviikkona yseillä on todistuksenjakoharjoitus ja kahvitus. Kasit lähtevät kotiseuturetkelle ja seiskoista osa on Tampereella ja osa siivoaa.

Torstaina on helatorstai, joten se on kaikilla vapaa.

Perjantaiaamuna luokat kokoontuvat kotiluokkiin klo 9. Opet vastaan ysit pesispeli alkaa 9.30 ja päättyy klo 11. Klo 11-12 on ruokailu ja ysi-show klo 12-13.

Lauantaina vietämme kevätjuhlaa. Ensin kokoonnutaan kotiluokkiin klo 8.15. Luokat siirtyvät kuulutusten mukaan liikuntahallille ja juhla alkaa n. 8.30.