Home » Uutiset, Videot

Hopeasija ja musiikkivideota kuvaamassa

Written By: admin on toukokuu 22, 2014 No Comment

Hakkarin koulun oppilaat Viivi Metso ja Mirja Nurmi osallistuivat taannoin Kaikki Kuvaa-kilpailuun ja sijoittuivat hienosti toisiksi kategoriassa fiktio.

Heidän lyhytelokuvansa Despair kertoo kahdesta agentista, Xeniasta ja Quinnista, joilla on tärkeä tehtävä edessään. Heidän täytyy pelastaa pomonsa veljenpoika, joka on siepattu.
Elokuva on puhuttu englanniksi, mutta siinä on suomenkieliset tekstitykset.
Voit katsoa elokuvan täältä.

Viivi ja Mirja saivat myös mahdollisuuden kuvata Voice of Kids- voittajan Mollyn uuden musiikkivideon. Se kuvattiin 27.4.2014 Suomenlinnassa.
Parhaillaan video on tytöillä leikattavana.