Euroopan kielipäivä Hakkarissa

Written By: admin on syyskuu 27, 2012 No Comment

ö1

Hakkarissa vietettiin keskiviikkona 25.9. eurooppalaista kielipäivää. Oppilaat saivat pelata kielten opiskeluun liittyviä tietokonepelejä montussa. Oppilailla oli myös mahdollisuus käydä laulamassa karaokea eri kielillä.

Haastattelimme Anne Kuismaa, englannin ja ruotsinopettajaa.

1.Mikä on kielitivoli?

– Kielitivolin tarkoitus on edistää kieltenopiskelua, muunkin kuin englannin.

2.Missä maissa tämä toimii?

– Kielitivoli on Suomessa, mutta Euroopan kielipäivä toimii kaikissa EU:n jäsenmaissa.

3.Mitä kaikkea täällä tehdään?

– Voi tutustua eri kieliin tietokonepelien avulla. Sitten meillä on tietokilpailu ja karaoke. Olemme myös oppilaiden kanssa tehneet seinäjulisteita.

Euroopan kielipäivä 2012 002

IMG_0094IMG_0089