Home » Tapahtumat

Seiskojen tervispäivä

Written By: admin on elokuu 22, 2014 No Comment

tervis2Tiistaina/keskiviikkona seiskaluokkalaiset viettivät päivän tervajärvellä tutustuen omaan luokkaansa. Tukioppilaat järjestivät luokille leikkejä ja toimintaa, jotta seiskaluokkalaiset saivat viettää aikaa uuden luokkansa kanssa päästen tutustumaan luokkalaisiinsa lisää. Sää ei suosinut, vaan ilma oli sateinen, joten oppilaat eivät päässeet uimaan, mutta pääsivät silti paistamaan makkaraa halutessaan. Monet seiskaluokkalaiset sanoivat, että päivä oli todella mukava, vaikka ruokatunti olikin hieman tylsä. Muuten terviksellä oli koko ajan toimintaa. Leikkien lisäksi seiskat olivat ensimmäisillä koto-tunneillaan, joita heillä tulee olemaan jatkossakin koulussa. Niiden avulla yritetään mm. luoda hyvää luokkahenkeä.

tervis1